برانکو: لایق پیروزی بودیم، ترابی بازی با السد را از دست داد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پرسپولیس می گوید هافبک مهاجم تیمش دیدار با السد را به دلیل مصدومیت از دست داد.

برانکو: لایق پیروزی بودیم، ترابی بازی با السد را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نساجی که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: قبل از هر چیزی به بازیکنان دو تیم تبریک می گویم که چنین بازی را به نمایش گذاشتند. به هواداران دو تیم تبریک می گویم که در چنین بارانی تیم خود را تشویق کردند.

وی ادامه داد: بازیکنانم علی رغم برنامه فشرده لیگ برتر، تلاش زیادی را انجام دادند. چیزی که من را به عنوان مربی خرسند می کند این است که بعد از بازی با پاختاکور خستگی و بی انگیزگی را در بازیکنان ندیدیم. لیاقت پیروزی را در این دیدار داشتیم. به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا تا لحظه آخر جنگیدند و فرمشان افت نکرد. بازی به بازی بهتر می شویم. ترابی را برای بازی با السد از دست دادیم اما این کار ما است و باید انجامش دهیم.

برانکو درباره پیشنهاد سازمان لیگ برای تعویق این دیدار اضافه کرد: من گفتم که برنامه ما فشرده است اما چه زمانی گله کردم؟ سازمان لیگ پیشنهاد کرد که در نوروز بازی کنیم اما آیا باید این کار را می کردیم؟ تا حالا کدام تیم در تعطیلات عید بازی کرده است؟ آیا شما انتظار دارید 4 روز قبل از داربی، در لیگ برتر به میدان رویم؟

او درباره شکایت مدیربرنامه های دروازه بان پرسپولیس و بازی کردن بیرانوند گفت: اگر بیرانوند محروم بود و بازی کرده پس باید نتیجه بازی ما 3 بر صفر شود که نشد.

در این میان مدیر رسانه ای پرسپولیس گفت: کمیته تعیین وضعیت مرجع محروم اعلام کردن یا نکردن بیرانوند نیست و تنها کمیته انضباطی و آقای شکوری هستند که می توانند این قضیه را به ما اعلام کنند.

وی درباره کیفیت زمین گفت: من 18 سال است که فوتبال ایران را دنبال می کنم و می دانم وضعیت هوا در شمال ایران به چه شکلی است. تنها کاری که می شود در این هوا انجام داد، استفاده از زمین چمن مصنوعی است. یادم می آید زمانی که در چمن طبیعی بازی ها انجام می شد، فوتبال نبود بلکه واترپلو بود. فکر می کنم که استفاده از چمن مصنوعی در اینجا و رشت طبیعی است تا حداقل های شرایط بازی وجود داشته باشد. اگر چمن مصنوعی نبود، نمی شد امروز فوتبال بازی کرد.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره داوری گفت: نمی دانم برای چه از داوری می پرسید؟ جایی ندارد که در این باره صحبت کنم. دو پنالتی را برای ما نگرفتند و یک کارت قرمز به ما دادند. توپی که شماره 50 در هنگام گل شدن با دست زد، هم اخراج داشت و هم پنالتی.

وی درباره زمان برای ریکاوری برای بازی با السد شرح داد: زمان کمی خواهیم داشت اما امروز از بازیکنانم راضی هستم. آن ها تنها دو روز وقت ریکاوری داشتند اما لیاقت زیادی دارند.

برانکو درباره شاداب نبودن پرسپولیس نسبت به گذشته گفت: من آمار بازی امروز را ندیدم. ما در مسجدسلیمان خوب بازی نکردیم زیرا شرایط بازی وجود نداشت. امروز فرصت های زیادی را از دست دادیم و چند موقعیت خوب داشتیم. ما بازی باکیفیتی را ارائه می دهیم اما می دانیم که بقیه تیم ها با کیفیت متفاوت تری بازی می کند زیرا هر تیمی دوست دارد از قهرمان کشورش امتیاز بگیرد. ما از پارسال بهتریم اما نتایج بالا و پایین دارد. کمبود بازیکن ما باعث شد حتی از کامیابی نیا در خط دفاع بازی کند.

همچنین مدیرروابط عمومی پرسپولیس در این نشست گفت: وقتی ما از فشردگی می گوئیم، می گویند اعتراض نکنیم. وقتی از داوری می گوئیم باز هم می گویند اعتراض نکنیم. ما بارها صحنه ها را دیدیم و به نظرم اقای فغانی خودشان بیایند و بگویند که آیا این دو صحنه پنالتی بود یا نه. اگر می خواهند در لیگ بازی نکنیم به ما بگویند؛ نه این که اینگونه سر تیم ما را ببرند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15061

به "برانکو: لایق پیروزی بودیم، ترابی بازی با السد را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: لایق پیروزی بودیم، ترابی بازی با السد را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید