رقابت جویندگان کار در ششمین آزمون استخدامی شروع شد

به گزارش مجله سرگرمی، ماراتن علمی ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از دقایقی پیش شروع شد.

رقابت جویندگان کار در ششمین آزمون استخدامی شروع شد

به گزارش خبرنگار ، امروز شروع رقابت جویندگان کار در ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی است که این بار به مدت جهاد دانشگاهی برگزار می گردد و داوطلبان از دقایقی پیش رقابت را شروع کردند.

بنابر اعلام جهاد دانشگاهی بیش از 220 هزار جوینده کار در این آزمون شرکت می نمایند و 128 شهر کشور و 262 حوزه امتحانی میزبان داوطلبان آزمون استخدامی هستند که در این میان 105 هزار نفر آنها زن و مابقی مردان هستند و از نظر مدرک تحصیلی هم حدود 15 هزار نفر مدرک دیپلم دارند.

آزمون استخدامی این دوره برای 20 دستگاه اجرایی و 113 شغل در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید به 100 سوال عمومی و 50 سوال اختصاصی در مدت زمان 190 دقیقه جوابگو باشند و پس از طی کردن این دوره علمی و پذیرش آن در فرایند مصاحبه و گزینش پیروز شوند تا امکان جذب در دستگاه های اجرایی مورد نظر را پیدا نمایند.

اعلام زمان نتایج نهایی آزمون استخدامی

داوطلبان پس از شرکت در آزمون برای دریافت اعلام نتایج اولیه و نتایج نهایی باید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند که البته زمان اعلام نتایج متعاقباً اعلام خواهد شد.

داوطلبان این دوره از آزمون استخدامی از ساعت 9 صبح امروز 17 اسفند با هم به رقابت می پردازند تا بر اساس سهمیه های اعلامی در دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده، پذیرفته شوند البته تعداد پذیرفته شدگان در آزمون علمی چند برابر ظرفیت است که این افراد پس از آنالیز های بعدی در فرایند استخدامی امکان جذب در شغل های مختلف را پیدا می نمایند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14976

به "رقابت جویندگان کار در ششمین آزمون استخدامی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت جویندگان کار در ششمین آزمون استخدامی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید