سیدجلال و هشتمین لیگ قهرمانان

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان پرسپولیس برای هشتمین بار وارد لیگ قهرمانان آسیا شده و یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تورنمنت به حساب می آید.

سیدجلال و هشتمین لیگ قهرمانان

این برای هشتمین بار است که سیدجلال حسینی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می نماید. کاپیتان 37 ساله پرسپولیس که از لیگ شانزدهم به این تیم بازگشت، در پیروزیت های قرمزپوشان در لیگ قهرمانان 2017 و 2018 آسیا نقش پررنگی ایفا کرد و چیزی نمانده بود که جام قهرمانی را هم بالای سر ببرد اما پرسپولیسِ محروم در گامِ آخر کم آورد.

بعد از قهرمانی با سایپا در لیگ ششم، سیدجلال حسینی در فصل 2006-2007 با نارنجی پوشان در لیگ قهرمانان به میدان رفت و پیروز شد با این تیم تا مرحله یک هشتم نهایی هم پیش برود اما سایپا آنجا مغلوب بنیادکار شد. سیدجلال بعد از ترک سایپا راهی سپاهان شد تا در بهترین روزهای تاریخ این باشگاه، در قلب دفاع جای بگیرد. در سه سالی که او پیراهن سپاهان را بر تن داشت، زردها سه دوره در لیگ قهرمانان حضور پیدا کردند و حتی در یک دوره فینالیست شدند.

حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا با نفت تهران و دو نیمه نهایی و یک فینال با پرسپولیس را هم باید در کارنامه سیدجلال حسینی بنویسیم. این مدافع باتجربه در رقابت های آسیایی 4 گل هم زده که 2 گل فصل گذشته اش خیلی مهم تر بود. گل دوم به الجزیره که پرسپولیس را به یک چهارم نهایی برد و گل اول به الدحیل که راستا صعود قرمزها به نیمه نهایی را هموار کرد.

او حالا برای هشتمین بار وارد لیگ قهرمانان آسیا شده و یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تورنمنت به حساب می آید. اتفاقا ویترین افتخارات کاپیتان پرسپولیس حالا تنها یک جام کم دارد و آن، جام قهرمانی آسیاست. چیزی که سیدجلال حسینی بعد از 6 قهرمانی لیگ برتر (دو قهرمانی با پرسپولیس، سه قهرمانی با سپاهان و یک قهرمانی با سایپا)، دو قهرمانی سوپرجام، نایب قهرمانی لیگ و جام حذفی، امیدوار بود که در لیگ قهرمانان 2018 در 36 سالگی با پرسپولیس تجربه اش کند اما نتوانست و حالا امیدش به خاتمهِ خوشِ هشتمین حضور است.

11 - 390

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14611

به "سیدجلال و هشتمین لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال و هشتمین لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید