همه چیز در گرو موافقت مجمع فدراسیون با استعفای دسته جمعی

به گزارش مجله سرگرمی، همه این اتفاقات، مجمع فردا(یکشنبه) را غیرقابل پیش بینی می کند و این سوال را قوت می بخشد که آیا مجمع با این استعفا موافقت خواهد کرد یا نه؟

همه چیز در گرو موافقت مجمع فدراسیون با استعفای دسته جمعی

همه چیز در گرو موافقت مجمع فدراسیون با استعفای دسته جمعی

5 اسفندماه وقتی احتمال استعفای دسته جمعی اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال پیش از مجمع سالیانه مطرح شد، محمدرضا داورزنی، به عنوان معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان این موضوع را تکذیب کرد و گفت جدی اش نگیرید.

با توجه به اینکه رسیدگی به موضوع مدیران بازنشسته در دستورالعمل مجمع قید نشده بود، تنها در صورت استعفای دسته جمعی اعضای هیأت رییسه بود که می شد مجمع به موضوع آن ها بپردازد که آن هم درست یک روز پیش از برگزاری مجمع محقق شد.

ابتدا فریدون معینی استعفایش را بیان نمود، بعد فریدون اصفهانیان و بعد هم علی کفاشیان از سمت های خود در فدراسیون فوتبال استعفا دادند.

این استعفا نشان می دهد نامه نگاری های مهدی تاج برای استفاده از یکی از تبصره های قانون برای حفظ مدیران بازنشسته نتیجه نداشته و چاره ای نمانده جز راه دوم که همان استعفای دسته جمعی و کشاندن ماجرا به مجمع است.

حالا بعد از این استعفا دو احتمال وجود دارد. اگر استعفا جدی باشد و مجمع با این استعفا موافقت کند، مهدی تاج باید برای پست های موقت، سرپرست هایی انتخاب کند. سپس مجمع دیگری برگزار شود و کاندیداها برای پست های خالی ثبت نام کنند و برای انتخاب مدیران نهایی انتخابات برگزار شود.

ماجرا اما وقتی پیچیده می شود که این استعفا جدی نباشد و مجمع هم با آن موافقت نکند. در این شرایط است که بار دیگر بحث های مربوط به ورود فیفا به ماجرای فدراسیون فوتبال و احتمال تعلیق فوتبال قوت خواهد گرفت. بازی ادامه داری که منافع ملی را به خاطر جنگ قدرت تحت تأثیر قرار می دهد و این طور که به نظر می رسد حالا حالاها قرار نیست تمام شود.

همه این اتفاقات، مجمع فردا(یکشنبه) را غیرقابل پیش بینی می کند و این سوال را قوت می بخشد که آیا مجمع با این استعفا موافقت خواهد کرد یا نه؟

1

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15211

به "همه چیز در گرو موافقت مجمع فدراسیون با استعفای دسته جمعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در گرو موافقت مجمع فدراسیون با استعفای دسته جمعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید