سعید فتاحی: خط دار بودن نقدها یک طرفه صداوسیما از تیم ملی، فدراسیون فوتبال و لیگ برتر اظهر من الشمس است

به گزارش مجله سرگرمی، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، نقدها صداوسیما علیه تیم ملی، فدراسیون فوتبال و لیگ برتر را خط و خطوط دار دانست. - اخبار ورزشی -

سعید فتاحی: خط دار بودن نقدها یک طرفه صداوسیما از تیم ملی، فدراسیون فوتبال و لیگ برتر اظهر من الشمس است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، سعید فتاحی درباره جلوگیری مدیران باشگاه ذوب آهن از ورود دوربین های تلویزیونی به استادیوم فولادشهر اصفهان برای دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: ذوب آهن نسبت به مسائلی که تبعیض ایجاد شده بود و نمی دانم سهوی یا عمدی بوده است، اعتراض داشت. دوستان ما در صداوسیمای اصفهان هم عجله کردند و می خواستند این موضوع را برجسته نمایند. باشگاه ها هم حقوقی دارند و ما منتظر گزارش ناظر بازی هستیم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه ذوب آهن به خاطر این اقدام جریمه خواهد شد یا خیر، توضیح داد: وقتی می توانیم باشگاهی را جریمه کنیم که صداوسیما حق پخش تلویزیونی را پرداخت کند، اما وقتی چنین کاری نمی نمایند، ما چرا کسی را جریمه کنیم. رفتار های عجیب باشگاه ذوب آهن برای اشتباه سهوی صداوسیما

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد شدید از صداوسیما گفت: ما نمی گوییم نقد نمی شویم، چون تا زمانی که از ما نقد نگردد، پیشرفت نمی کنیم، اما صداوسیما کمی کم لطفی می نماید و نقدهایی که علیه تیم ملی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می گردد، یک طرفه است. اینکه همه اینها خط و خطوط دار است، اظهر من الشمس است. مدیران صداوسیما می توانند بیایند و صحبت نمایند تا موضوع حق پخش حل گردد، اما وقتی حق پخشی پرداخت نمی نمایند، چه جریمه ای در نظر بگیریم؟ البته برای اینکه حق پارس جنوبی خورده نگردد، زیر نظر ناظرمسابقه، بازی با چهار دوربین از همه صحنه های دیدار فیلمبرداری شد تا مسئله ای ایجاد نگردد.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که آیا از ورود دوربین های تلویزیونی در سایر دیدارهای لیگ برتری ممانعت به عمل می آید یا خیر، گفت: اگر قرار باشد در بقیه دیدارها هم جلوی ورود دوربین ها گرفته گردد، این اتفاق با هماهنگی سازمان لیگ رخ می دهد. مثل چند سال پیش که از ورود دوربین های تلویزیونی به استادیوم ها جلوگیری کردیم. حق فوتبال باید یک جایی دیده گردد و خبرنگاران باید کمی از این موضوع دفاع نمایند!

وی درباره عدم اجرای قانون 90 به 10 درصد حضور تماشاگران در دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی گفت: ما این قانون را در دربی اجرا نکردیم و در بقیه دیدارهای فصل هم نمی توانیم اجرا کنیم. این قانون در صورتی اجرا می گردد که تماشاگران میزبان، 90 درصد استادیوم را پُر نمایند. ما بلیت فروشی را به باشگاه ها واگذار کردیم و باشگاه ها باید تماشاگران خود را شناسایی نمایند. در دربی 88 مدیرعامل باشگاه استقلال نپذیرفت که قانون 90 به 10 درصد را اجرا کنیم که در دیدار برگشت هم اجرا نخواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: باشگاه ها باید راه حل مناسبی را برای فصل بعد اتخاذ نمایند. شرایط استادیوم آزادی پس از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی بهتر شده است، اما باشگاه ها باید طرفداران خود را با کارت هواداری بشناسند تا تماشاگران تیم میهمان، در صندلی طرفداران تیم میزبان ننشینند.

فتاحی درباره شکایت باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش برای پیگیری نتیجه دیدار سوپرجام گفت: حق باشگاه استقلال بود که پس از اعلام رأی کمیته انضباطی، به کمیته استیناف و سپس به CAS شکایت کند. این دادگاه لایحه داده و سؤالاتی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پرسیده است و ما پاسخ آن را ارسال نموده ایم. قطعاً مسئله ای در این زمینه ایجاد نمی گردد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7046

به "سعید فتاحی: خط دار بودن نقدها یک طرفه صداوسیما از تیم ملی، فدراسیون فوتبال و لیگ برتر اظهر من الشمس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید فتاحی: خط دار بودن نقدها یک طرفه صداوسیما از تیم ملی، فدراسیون فوتبال و لیگ برتر اظهر من الشمس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید