پاری سن ژرمن با فزونی در اولدترافورد نیمی از راه صعود را پیمود، پورتو با وجود شکست در زمین رم به بازی برگشت امیدوار شد

به گزارش مجله سرگرمی، در شب رجحان بزرگ پاری سن ژرمن در اولدترافورد، پورتو با وجود باخت در خانه رم به صعود امیدوار شد.

پاری سن ژرمن با فزونی در اولدترافورد نیمی از راه صعود را پیمود، پورتو با وجود شکست در زمین رم به بازی برگشت امیدوار شد

به گزارش خبرنگاران، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با فزونی 2 بر صفر تیم فوتبال پاری سن ژرمن در زمین منچستریونایتد و پیروزی 2 بر یک خفیف رم در خانه اش مقابل پورتو شروع شد.

در بازی استادیوم اولدترافورد شهر منچستر، پس از یک نیمه بدون گل در بازی من یونایتد در خانه اش مقابل پاری سن ژرمن، میهمان با ارائه یک بازی برتر در 45 دقیقه دوم توسط کیمپمبه در دقیقه 53 و امباپه در دقیقه 60 به گل رسید و ضمن حفظ فزونی 2 بر صفر نیمی از راه صعود را در زمین رقیب پیمود. نکته جالب توجه بازی، درخشش دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن بود که با وجود قرار دریافت تحت فشار طرفداران تیم سابقش روی هر دو گل پاریسی ها نقش داشت. ضمن اینکه پوگبا از منچستریونایتد در دقیقه 89 از بازی اخراج شد.

براساس این گزارش، در دیگر بازی همزمان، رم در استادیوم المپیکو 2 بر یک از سد پورتو گذشت و تیم پرتغالی به خاطر گل زده در خانه حریف به بازی برگشت در زمین خودش امیدوار شد. پس از یک نیمه بدون گل، ابتدا رم توسط زانیولو در دقایق 70 و 76 دروازه کاسیاس را باز کرد، اما پورتو توسط لوپس در دقیقه 79 یکی از گل های را جبران کرد تا در نهایت بازی با فزونی 2 بریک تیم رم به سرانجام برسد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12560

به "پاری سن ژرمن با فزونی در اولدترافورد نیمی از راه صعود را پیمود، پورتو با وجود شکست در زمین رم به بازی برگشت امیدوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن با فزونی در اولدترافورد نیمی از راه صعود را پیمود، پورتو با وجود شکست در زمین رم به بازی برگشت امیدوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید